2012-11-18

2013!

År 2013 står snart och knackar på toalettdörren, så då tycker jag ialla fall att lite planer ska börja smidas så man har något att se fram emot!
Mina planer i dagsläget ser ut som så att så snart som möjligt in på 2013 så tänkte jag göra lite nya kläder som jag självklart lämnar över i din hand mot en liten slant eller om du är en i kollektivet helt gratis. Men de får vänta till 2013!
Sen tänkte jag slå ihop en liten fest där vi kan fira la president och allas vårat egna kärleksbarn (TBF) som 2013 blir hela 7 år så snart dax för första klass:)
Ny kamera ska inhandlas på kommunens bekostnad era slan 2013 så vi äntligen kan göra den första TBF filmen, å en premiär gör sig bäst på biograf å premiär gör sig bäst me fest å väst bärs bäst på fest.
Roadtrip måste inplaneras men där lägger jag lika stort ansvar på alla er andra!
Vart det leder kan bara 2013 utgöra men tycker en utlandsresa är på tiden oxå.berlin,polen,frankrike,spanien,finland..... ja vafan som hellst
 
Nämde jag 2013 tillräckligt?
Ses då hursom
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar