2012-01-30

Tillbaka till sextiotalet i sala!

26/1 kl 04.20 Vaknade jag på ett hotellrum i centrala sthlm medvetande om att det fortfarande är 4 och en halv timme kvar till en utbildning jag inte ens visste om vad den skulle innehålla.... Men men skitsamma de är inte det viktiga för väll på utbildningen var det ju fortfarande 7 h kvar tills jag skulle få träffa fred har bootz (ja du heter så nu).


Kl 16.35 vilket redan var försent gick jag ut för att jaga rätt på mannen men valde självklart fel håll å gick lite villse i sthlm, men till slut bakom ett hörn så stod han lika vacker som en röding i ett lagomt lungt bäckvatten i en varm sommar dag i fjällen.

(El som köket idioten hade)


Torsdags kvällen bjöd på en extremt rolig session i frysen me alla boysen, Jimpan, Issy, Mackan, Fred och jag själv. Träffade även Foppster och Mario. Efter frysen glad vi till ett hak som tydligen är en klassiker efter skate, Willys hette det tror jag. Tack för en trevlig kväll!Fredagen gick jag upp 9.00 efter en otäck dröm men kaffet var färdigt så de blev genast bättre. Cirkus 10 skatefilmer så kom min mästare hem från arbetet och låste upp dörren som hade vart låst hela dagen bakom min rygg. 15.00 begav det sig mot västerås för att möta upp min bättre halva och testa nya hallen. Hallen var sådär men Joel lika go som alltid.
På kvällen dracks det alldeles lagom mycke berusningsmedel för att förvandla oprah till en snygg j.jacksson.

Lördagen började me en frukost öl inne i Joels säng, sen fanns det bara en utväg på den dagen............. middag hos hans föräldrar såklart



På lördagskvällen var vi på sator..... Tycker vi lämnar det där...
Tack fred och joel och sala för en oförglömlig helg!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar