2009-02-18

Det går alldrig som man planerar!

Tyvärr så åkte vi en fredags morgon för se så här 6 dagar sen med ratten inriktad mot örebro och millencolinopen! Allt var skitbra och solen sken mig rakt i ögonen så där så att man blir rädd för sig själv när man sitter bakom ratten. Med mig i bilen var:
krillow the wierdow
mackan "blondinbella" simmingsfoto
och jag själv!
circus 10.01 kom den andra bilen iväg från de höga höjderna på skaragatan med:
jeamàpell flannel apell
rattmuff
drop dead gorges
en timme efter det så drog shitbreak och en annan fjant.

Hotellet var supergreat förutom tanten som ägde skiten... för hon sov tydligen på en spik matta med en monsterdildo i röven å så fort nån lät utanför hennes där så blev hon hulkentokig, fast utan det gröna. Fast hennes morsa var cool, hon sov i lobbyn... det gjorde jag också en gång på mallis med det är en annan historia som bara jag och nätterdahl kan berätta men det får bli en annan gång!
Efter ett par bärs å gin glas ur skattkistan så modde man bara finfint och man hade peppat upp sig för lite uppvärmning i en av sveriges just då mest fullpackade lokal!!!!
Det gick åt helvete!

Men men vad fredagskvällen bjöd på kan ni se i videoklippet!

Lördagen blev jocke full tidigare en nån annan, rattmuff sov, källström va naken, mackan å landen bröt arm typ hela kvällen,krillow och jag drack jäger!!!!
Lördagen kommer någ ingen ihåg men derimot så fick jag höra på söndagen att man hade dansat naken på frimis!!!
Men men vem var inte naken under helgen!

Just det där med att tävla var väll kanske inte helgens höjdpunkt precis:
punkarn= 29
rattmuff som igentligen var landen = 45 nånting tror jag
jocke= allra sist!

bilder kommer tyvärr!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar